mandag 22. desember 2008

Jeg blir så HAPPY ..

Da var det juleferie folkens, og lille VicaFlicka har ankommet Konsmo for anledningen.
Regn, vind, regn og vind er det som møter meg. KOS.
Let it snow, let it snow, let it snow er sangen som er på hjernen for tida. For å si det sånn..

Ellers er man mer enn klar for pinekjøtt, kålrabistappe, marsipan, gløgg og julenøtter.
Pynten er på plass, julemusikken surrer - og alt er velstand.

Og vet du hva?

Livet er herlig, livet er bra.
Jeg har jo grunn til å være GLAD.
Gud er min Far, TENK hvilket liv jeg har!

Må bare få det ut. Er så vanvittig GLAD for tia!
ER bare så takknemlig for..så mye!
Menigheta mi; Oasen, familien min, vennene mine.
Å JESUS - min frelser, bestevenn, herre, konge, mester, bror
- og så mye mer.

Haalelujah! Joiner du meg på den eller?

2 kommentarer:

Trine Tufteland sa...

Du æ hærli'

Jorun sa...

Vi er heldige som har så flotte ungdommer i menigheten, og en av dem er DEG!!! Skjønn du er Victoria!