onsdag 6. mai 2009

Hablas español?

Manos que. Fueron clavadas por mi.
Heridas que. Hablan de tu inmenso amor.
Por eso te llamo mi Cristo. Por eso te canto.

Dios del universo, salvador eterno, rey de toda la creación.
Redentor divino, dios a ti me rindo. La gloria te doy.

Hallelujah sier vi da!

I dag hadde man spanskprøve. Den siste for året. Wohoo!
Neste år blir skåyit. Muligens. Om vi tar turen til España.

Ellers er jo livet herlig. Uansett.

Motganger møter meg - aldri du støter meg
bort fra din hellige, mektige favn.
Mennesker glemmer meg,
Herre, du gjemmer meg
fast ved ditt hjerte og nevner mitt navn.

Alle hjerter gleder seg til 16.mai.
Da skal DU på frikirka i K-town, for da er det lovsangsfest.
Halleluja og amen. Det blir villt!


Adiós amigos !

Æ KJE LIVET BRA VEL ?
Halleluja uansett!

3 kommentarer:

Maria + Kai Arne sa...

hei du! Kul side du har! Hvordan står det til hos deg da?
Føl deg fri til å sjekke ut vår: www.martinson.no Vi la forresten ut linken din på sia vår nå.Satser på det er greit? Gleder oss til å komme hjem til Norge igjen. fremtiden er jo så lys at vi må bruke solbriler

Snakkes,

Maria & Kai Arne

Unknown sa...

Hei Victoria! Jeg ser at du har lagt ut link til mi gamle bloggside, men den er ikke i bruk lenger. Jeg bruker nå bare www.tufteland.info, så du kan jo bytte ut den gamle med denne.

Ellers følger jeg jo med på sida di. Kult!
Lykke til på konserten 16.mai!!!

Victoria sa...

Koslig å høre fra dere, Maria og Kai Arne! Her er alt topp! Mye skjer på Oasen, og Sørlandet ellers. Det er herlig! Halleluja!
Håper dere nyter siste tiden i Australia!

Det er fikset Jorun! Og takk skal du ha! :)

God bless, VICTORY!