fredag 22. mai 2009

L I F E

Ny dag, nye muligheter.
Langhelg fører alltid med seg noe; SLAPPHET.
I dag stod man opp klokka 12, forholdsvis tidlig (høhø).

Jeg har noe grusomt i vente: kjemiprøve på tirsdag!
Huffoghuff. Så den sitter vi og leser til nå.
Har du noen tips?

Ellers har jeg funnet meg noe ny herlig musikk, rett og slett en ny favoritt.
Navnet er Kari Jobe. Jeg tenker: løp og kjøp!
'My beloved' por ejemplo, er fantastisk. Eg er mållaus.

SOLDIERS i kveld blir herlig. Soldiers er alltid herlig.
Jeg har forventninger til Gud! Det er viktig.
Vær med å be om at folk skal bli møtt i kveld!

Ellers kan man legge til at Mandal/Vigelandsfolket er på Ulf's vårseminar på Livets Ord.
Og jeg sitter her hjemme, titter på nettet, og tenker: SÅ HERLIG!
DER skulle jeg vært. Jeg er iallefall MER enn klar for europakonferansen i sommer.
Der synes jeg DU også skal ta turen !! (bare å ta kontakt med Vic)



Halleluja folkens, ich bin GIRA. Bist du?

1 kommentar:

jorun sa...

Du er herlig, Victoria!!!